NA TESTU: LEWITT LCT940 hibridni Fet/Tube mikrofon - Šola tonske tehnike

NA TESTU: LEWITT LCT940 hibridni Fet/Tube mikrofon

LCT940 je paradni konj mlade avstrijske znamke Lewitt (avstrijski design, kitajska izdelava). Deluje kot hibrid, z možnostjo mešanja fet ali cevnega predojačevalca. Preiskusil sem ga na vokalu in violini, v primerjavi z dvema klasičnima studijskima mikrofonoma: AKG C414B-ULS in Neumann U87.

LEWITT LCT940 hibridni Fet/Tube mikrofon

Prvi vtis je impresiven. Robusten kovček, izgled, teža in izvedba ohišja delujejo zelo ne-avstrijsko, človek dobi občutek, da gre za resen mikrofon, ki bo služil desetletja. Z napajalcem se poveže z 11 pinskim kablom, na napajalcu je kontrola dušenja (-6,-12,-18 dB), low cut (40, 150, 300 Hz), gumb za mešanje med fet in cevno elektroniko in gumb za izbiro devetih smernih karakteristik. Na mikrofonu je spredaj, skozi pleksi steklo vidna elektronka 12AX7. Ime proizvajalca je na zadnji strani, kar je nestandardno.

V fet načinu zveni LCT940 svetlo, definirano, zračno in brez težav s sičniki, kar je običajna težava v nižjem cenovnem razredu, po zvenu nekje vmes med C414 in U87. Z dodajanjem cevne elektronike postaja toplejši in vokal je bolj prilepljen. Izbira zvoka je torej mogoča že v samem snemalnem procesu. Preklaplanje smernih karakteristik je neslišno in barva se ne spreminja. Violino sem posnel iz razdalje 50cm in zveni naravno in svetlo.

LEWITT LCT940 je torej sodoben mikrofon za imet, čeprav ne spada med najcenejše in ne nosi zvenečega imena. Zagotovo pa razbija mite o starih dobrih nepremagljivih »lampaših«.

 
Prosimo delite našo stran