Kako se zmiksa kvintet z Danilom Ženkom?

Namen filtra je znebiti se morebitnih motenj v nižjem frekvenčnem spektru. Na primer: prenos vibracij iz mikrofonskega stojala, veter, sapa pevca, tolčenje ob strune, presluh iz drugih instrumentov itd.

Že ime samo pove, da je LO-CUT filter, ki bo odrezal pas, nižji od neke izbrane frekvence. 

Uporabljajmo ga vedno, tudi pri basovskih instrumentih, s čimer dobimo lepšo definicijo tona.


LO-CUT (Hi pass filter)

HI-CUT (Lo pass filter)

Filter odreže pas nad izbrano frekvenco. S tem se znebimo motenj v višjem frekvenčnem spektru (brenčanje loka na godalih, presluh činel na bobnih, morebitni šum kitarskih ojačevalcev itd.) Obratno, kot pri LO-CUTu nižamo frekvenco, dokler vira ne začnemo temniti.


EQUALIZER

Ker za slušne občutke nimamo svojih izrazov, se v praksi poslužujemo pridevnikov iz vizualnega sveta. Tako bomo za neki vir zvoka rekli, da je debel, tanek, svetel, temen, kričeč, napihnjen, rezek, oster, top itd. Vsi ti izrazi opisujejo frekvenčno karakteristiko instrumenta, vokala ali miksa. Z EQ-jem bomo torej frekvenčno karakteristiko korigirali ali kreirali, a le, če je to potrebno. Odlika dobrih toncev je namreč, da dobre stvari pustijo pri miru. V začetniški fazi bo potrebno eksperimentirati in spoznati kaj prinašajo in kako zvenijo frkvenčni pasovi na določenih instrumentih. 


Poglejmo najprej tehnično plat delovanja EQ-ja:


Insert Responsive Video
Insert Image
Insert Responsive Video

EFEKT MASKIRANJA


Insert Video
Insert Video

Danilo Ženko zmiksa jazz kvintet na mizo X32. 

Prosimo delite našo stran