NA TESTU: LEWITT LCT940 hibridni Fet/Tube mikrofon

LCT940 je paradni konj mlade avstrijske znamke Lewitt (avstrijski design, kitajska izdelava). Deluje kot hibrid, z možnostjo mešanja fet ali cevnega predojačevalca. Preiskusil sem ga na vokalu in violini, v primerjavi z dvema klasičnima studijskima mikrofonoma: AKG C414B-ULS in Neumann U87. Prvi vtis je impresiven. Robusten kovček, izgled, teža in izvedba ohišja delujejo zelo ne-avstrijsko, […]

Nadaljuj z branjem

Zakaj uporabljamo EQ?

V tem videu Danilo Ženko razloži zakaj uporabljamo EQ. V kolikor smatrate ta video za poučen, vas prosimo, da ga delite s klikom na Facebook gumb spodaj. Cenimo vašo prisotnost.

Nadaljuj z branjem

Kako odpravimo mikrofonijo, če vemo nekaj več o resonanci in alikvotih?

V tem videu se Danilo Ženko posveti resonanci in alikvotom. Videli boste zanimiv pojav, ki ga najdemo pri resoniranju teles, prostorov, inštrumentov,…V videu Danilo Ženko razloži sorodnosti razvoja resonanc pri instrumentih in mikrofoniji. Pri flavti, bas kitari in mikrofoniji se pojavijo enaka zaporedja višjih harmonikov, kar je dobro vedeti v praksi… V kolikor smatrate ta […]

Nadaljuj z branjem

Nežno pri snemanju vokala

Petje je čustvena stvar, bistveno bolj, kot igranje instrumenta. Če ne gre, se bo basist izgovoril na prečke, saksofonist na jeziček, bobnar ne bo slišal metronoma, pevec pa je v studiu gol, razgaljen pred toncem ali producentom, zato potrebuje poseben tretma in to je današnja tema, ki je ne gre zanemariti. ​Najprej trije primeri iz […]

Nadaljuj z branjem

Danilo Ženko miksal v New Yorku

Danilo Ženko se je vrnil iz New Yorka, kjer je z zborom CARMINA SLOVENICAodmiksal pet razprodanih predstav TOXIC PSALMS (avtor Karmina Šilec, light designAndrej Hajdinjak, sound design Danilo Ženko, kostumografija Belinda Radulovič):”Na hodniku dvorane St. Ann’s Warehouse me je malo zvilo, ko so me iz plakatov pogledali Lou Reed, David Byrne, Lourie Andersen… Potem smo […]

Nadaljuj z branjem

Nekaj napotkov za izgradnjo domačega snemalnega studia

Domači snemalni studio – home recording Naj podam nekaj napotkov za izgradnjo domačega studia, ki je danes nujno delovno okolje vsakega glasbenika ali tonskega tehnika. Z nekaj iznajdljivosti, pravilno izbrano opremo in poznavanjem osnovnih veščin tonske tehnike, lahko prideš do rezultatov, ki so popolnoma primerljivi z izdelki iz velikih studijev. 1. Uredite si prostor. Verjetno […]

Nadaljuj z branjem

Kako zmiksati bobne?

V spodnjem besedilu hočem opisati eno od variant miksanja bobnov. Predpostavljamo, da smo posneli uglašene bobne v srednje veliki sobi, ki ni akustično preveč zadušena, pomeni, da bobni že naravno dobro zvenijo. Miks bobnov, malo drugačePostavitev mikrofonov naj bo klasična, en mikrofon za kick na vhodu v luknjo, dva za snare, zgoraj-spodaj, in za vsak […]

Nadaljuj z branjem

Priprava na miks glasbenega posnetka

PRIPRAVITE SI NAJBOLJŠE DELOVNE POGOJE V tem sestavku bo govora o nastavitvah, ki jih tonski mojster naredi pred tonsko vajo, oziroma predno se loti miksa neke skladbe v studiu. Gre za pravila, ki veljajo v večini primerov in z njimi pridobimo na dragocenem času, kasnejše delo pa je zaradi tega bolj efektivno. V primeru ozvočevanja, […]

Nadaljuj z branjem

Behringer X-32. DA ali NE?

​ Nemški proizvajalec Behringer, ki je v preteklosti slovel po proizvodnji cenenih plagiatov avdio opreme, je s svojim izdelkom, mešalno mizo X-32 presekal svet tonske tehnike na dva tabora. Dejstvo je, da digitalna mešalna miza X-32 nadomesti 40 kanalno analogno mizo z 8 VCA-ji in 8 matrixi, rack z 32 kompresorji, rack z 32 gejti […]

Nadaljuj z branjem